08 lipca 2010

- Czy ja mogę ciebie przedstawić, ze jesteś Dom Pérignon, skoro jesteśmy w Peregrine? - Ależ możesz,oczywiście.
- Czyli komentują pan Dom Pérignon i Tomasz Jaroński.
- Witamy państwa serdecznie.
- A szampana pan ma ze sobą?
- Maaam...
- No to dobrze.

- Bardzo ładne sukieneczki mają te panie... takie jakby parasolki pozakładały sobie...
- No wiedziałem że coś cię zainteresuje, zanim zobaczysz kolarzy na trasie...

- ... ja natomiast rozwiązałem mój problem, z geograficznymi i z turystycznymi...
- ... przestałeś się tym zajmować?
- ... nie... przestanę w ogóle... nie będę tego komentował... będę państwu czytał nazwę... bo jeśli realizator relacji na cały świat, na całą Europę, nie może przysłać komentatorom wcześniej tego co pokaże... to ja nie będę wyczyniał tutaj jakiś cudów i... i i i... próbował komentować coś, na temat czego w ogóle nie mam pojęcia, co będzie pokazywane podczas relacji... jest to jeden wielki skandal... tak nie można pracować z ludźmi, którzy komentują, od wielu wielu lat kolarstwo... maja jeden z najpiękniejszych wyścigów do pokazania...


- ... Tour de Pologne... uprzedzam cię, żebyś nie zajmował dobrej pozycji już teraz, po zakończeniu Tour de France, na przykład na Przełęczy Kocierskiej...
- ... bo nie będziecie tamtędy jechać...
- ... tak jest...
- ... aaano właśnie...
- Zapraszam cię bardzo serdecznie na Równicę....
- ... na Równicę też...
- ... etap pod górę... możesz takim mobile-homem tam przyjechać i też już zająć sobie jak najlepszą miejscówkę...
- ... flagę wywiesić...
- ... tak, flagę... rozłożyć stolik... tu wino... wymieniałeś nazwy tych win.. jakbyś je wszystkie... całą tę paletę tych win, to byś miał wielu gości i wielu przyjaciół na trasie...
- ... ale chyba takich jednodniowych przyjaciół...
- ... nooo... w zależności od kondycji...

- O! Ville-Saint-Jacques... ach nic takiego... kościół.
- w Montegrie, możemy tak powiedzieć, powstała komunistyczna partia Chin... zarodek... ooo tak nazwijmy to, może nie partia ale zarodek...
- ... in vitro...

- ... a tu mamy pod drodze jeszcze jakiś ładny zameczek... Chateau Saint-Ange... Świętego Anioła... nooo... taki powiedziałbym że już dzisiaj widzieliśmy ładniejsze... prawda Tomku... i ładniej położone... ten jakiś taki ściśnięty... już nawet ci nie proponuję żebyś tu zamieszkał...
- ... ale zobacz, przy takim wzgórku... ja mogę tutaj zamieszkać... bo tu się coś dzieje... nie ma takiego płaskiego terenu... ten park jest taki tutaj powyżej bardziej dziki... ale chyba nieco opuszczony jest...
- ... myślisz?
- ... taka długa oficyna... bardzo mi się podoba...
- ... tak? Mógłbyś tutaj zamieszkać?
- ... tak... natychmiast się przenoszę...
- ... z całym swoim dorobkiem...
- ... tak... i z Rumorenem i z Lalą i z Rudym Kazikiem, który czeka pod bramą...
- ... he he he... Rudy Kazik to jest, proszę państwa, ostatni nabytek Tomka
- ... nabytek... ja go nie nabyłem... sam przyszedł...
- ... to jest trzeci piesek... on jest bardzo sympatyczny...
- ... wstaję rano... patrze... jest piesek...
- ... no to go wziąłeś... masz rację...



- Mamy ostatnią przerwę... ja mam zawsze ochotę powiedzieć: handlową... reklamową.

- Jak się szybko jedzie to się szybciej jedzie.

- Człowiek tablica jest bardzo efektowny w tym roku... a nie tylko pani doktor...

- Ze zdziwieniem stwierdziliśmy że człowiek tablica zmienił płeć.

- ... pani tablica nie jest sędzią?
- ... no niekoniecznie...
- ... a to jest pan czy pani? - ... a ty szukasz... a ty byś chciał wiedzieć jakie imię m ata pani z tablicą?
- ... taaak...
- ... ano to ja już znalazłem...
- ... gdzie?
- ... Sandrine Bocheau...
- ... pokaż...
- ... ci którzy zajmują się czasem, czyli pokazują różnice czasowe... Sandrine Bocheau...
- ... ale wydaje mi się, że to są osoby które na mecie mierzą czas...
- ... taaa... myślisz?
- ... nooo ale ustalmy że to jest pani...
- ... Sandrine...
- ... Sandrine... przecież nic nam to nie zmienia...
- ... ja nawet już ją widziałem.. ona stała na lotnej premii... co ty nie zoczyłeś...
- ... aaa... zauważyłeś i nic mi nie powiedziałeś...
- ... taaak.... bo ty się zajmowałeś w tym czasie panią doktór...
- ... nie nie... chyba zabytkami jednak...
- ... ha ha ha.. to mniej więcej to samo... ha ha ha...

- ... bardzo szybko nam realizator to pokazał... podejrzewam że jest w zmowie z kolarzami... bo wszystko doskonale wiedział...

- ... słynne są pralinki z Mantegrie... (pralinki - czekoladki nadziewane masą kremową)
- ... a myślałem że pralinki to wiesz co to jest... tak sobie teraz pomyślałem...
- ... no praliny...
- ... wiesz co to są pralinki? To są najstarsze linki internetowe...
- ... hi hi hi... po tylu godzinach transmisji... to już mogą różne...
- ... no jak byś nazwał takie linki, które w swoim komputerze masz już od dawien dawna?
- ... starolinki...
- ... nie no, pralinki...
- ... ale starolinki też mogły by być...
- ... ale ci co w prawo jadą to dużo tracą... (peleton rozjeżdża się na rondzie w dwie strony)
- ... dlatego Napieralski zdobył 13%...

- Strasznie się wzruszyłem Cavendishem
- Już lubimy Cavendisha.
- Tak!